Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului in contul specificat in formularul de retur, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici.
Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri.
Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
NU se accepta produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire execsiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau produse a carora le lipsesc piese.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea coletului de la curier, preluarea va fi refuzata.
Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care cumparatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.
Pentru a beneficia de returul produselor in termen de 14 zile , trebuie completat formularul de retur de pe site, cel tarziu a 14-a zi de la data ridicarii/primirii coletului si expediat pe adresa de email office@occidentdesign.ro, urmand procedura de expediere a produsului. Formularele primite dupa a 14-a zi nu sunt luate in considerare.
Produsele returnare trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie si de o copie a facturii de achizitie.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site , se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dup ace in prealabil a fost trimis o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate in maxim 24 de ore de la livrare.
Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau contravalorea acestuia.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele vandute exclusiv pe site-ul online www.occidentdesign.ro , produsele cumparate de la punctul de lucru Occident Design Radauti, din Calea Bucovinei 89 Radauti jud Suceava , nu se pot considera a face obiectul unui contract la distanta.
De asemenea ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Dreptul de Retur in termen de 14 zile pentru contractul la distanta este conform OUG nr 34/2014.
În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile Occident Design disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0754.313.482 sau 0230.545.060 , de luni pana vineri in intervalul orar 09.00-18.00,sambata 09.00-14.00 sau pe adresa de email office@occidentdesign.ro.
Formularul de retur poate fi descarcat de aici