În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
CUMPĂRĂTOR
Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).
VÂNZĂTOR
Magazinul Occident Design înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor : SC IULSTAR SRL.
PRODUSE ȘI SERVICII
Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.
COMANDĂ
Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT
O comandă validă, confirmata de către Vânzător.
SPECIFICAȚII
Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.
1. PROCESUL DE VANZARE PENTRU SITE-UL www.occidentdesign.ro
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.
Obiectul Contractului
Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului
Clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online https://www.mobexpert.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda". Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
Prețul Contractului
Îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.
Modalități de plată
Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului: ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător si expediata catre adresa de email introdusa in comanda Cumparatorului ); numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.
Livrarea Produselor
Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
Montajul Produselor
Reprezintă punerea în stare de funcționare a produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată, în conformitate cu specificația prezentată pe site-ul www.occidentdesign.ro sau schita de montaj prezenta in coletul produsului. Daca exista diferente sau lipsa schitei de montaj , Vanzatorul este obligat sa furnizeze date Cumparatorului cu privire la montajul produselor.
2. Politica de retur pentru site-ul www.occidentdesign.ro
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului in contul specificat in formularul de retur, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici.
Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri.
Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
NU se accepta produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire execsiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau produse a carora le lipsesc piese.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea coletului de la curier, preluarea va fi refuzata.
Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care cumparatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.
Pentru a beneficia de returul produselor in termen de 14 zile , trebuie completat formularul de retur de pe site, cel tarziu a 14-a zi de la data ridicarii/primirii coletului si expediat pe adresa de email office@occidentdesign.ro, urmand procedura de expediere a produsului. Formularele primite dupa a 14-a zi nu sunt luate in considerare.
Produsele returnare trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie si de o copie a facturii de achizitie.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site , se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dup ace in prealabil a fost trimis o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate in maxim 24 de ore de la livrare.
Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau contravalorea acestuia.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele vandute exclusiv pe site-ul online www.occidentdesign.ro , produsele cumparate de la punctul de lucru Occident Design Radauti, din Calea Bucovinei 89 Radauti jud Suceava , nu se pot considera a face obiectul unui contract la distanta.
De asemenea ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Dreptul de Retur in termen de 14 zile pentru contractul la distanta este conform OUG nr 34/2014.
În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile Occident Design disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0754.313.482 sau 0230.545.060 , de luni pana vineri in intervalul orar 09.00-18.00,sambata 09.00-14.00 sau pe adresa de email office@occidentdesign.ro.